Wij zijn een administratiekantoor met een persoonlijke benadering! Ons team bestaat uit medewerkers die in totaal 15 jaar werkervaring hebben op het gebied van financiële administraties en daarbij werkzaam zijn geweest bij onder andere accountantskantoren en de Belastingdienst.
Het Burgerlijk Wetboek (boek 2, artikel 10) stelt dat een adequate administratie altijd de rechten en verplichtingen van een onderneming moet kunnen weergeven. Verder geldt een (digitale) bewaarplicht van zeven jaar. Wij helpen u daarom graag verder met het verzorgen van uw administratie
Adequate Administraties verwerkt uw administratie, regelt uw belastingzaken en geeft u advies. Heeft u een groot bedrijf (meer dan 50 werknemers) dan heeft u een accountant nodig om uw boekhouding te laten controleren. Hierbij ondersteunen wij u door middel van onze samenwerkingen.
Het belangrijkste is dat u van ons mag verwachten dat wij ervoor zorgen dat u zo goed mogelijk wordt gefaciliteerd in een duidelijk inzicht in uw eigen administratie. Oftewel: transparantie en optimaal samenwerken. U heeft bij ons altijd inzage in uw administratie digitaal! Bekijk onze werkwijze onder het kopje 'Diensten'.
Wij zijn werkzaam in de omgeving Gouda, Zoetermeer, Rotterdam en omstreken. De persoonlijke benadering is voor ons het belangrijkst en daarom beperken wij ons werkgebied!